![]() Justificare: Proiectul își propune ca, prin activitățile defășurate, să-i pregătească pe copiii de grădinița pentru a putea să se bucure de lectură când vor fi mai mari, iar pe elevii de gimnaziu să învețe bucuria de a dărui voluntar, în acest caz, de a le citi celor mici povești. Cititul e la fel de important pentru dezvoltarea unui copil ca jocul. De fapt, cititul are un rol fundamental în dezvoltarea emoțională și intelectuală și în deprinderea abilităților de comunicare și interacțiune ale copilului, îmbogățind cunoștințele acestuia despre lumea care îl înconjoară și cu expresii/ cuvinte care nu sunt folosite în limbajul de zi cu zi. Cititul încurajează creativitatea, imaginația și descoperirea unor soluții pentru rezolvarea diferitelor situații. Scopul Proiectului: insuflarea dragostei pentru povești, cultivarea ideii că prezența cărții în viața omului o ușurează și o fac mai plăcută, insuflarea dorinței de a dărui necondiționat, de acționa în mod voluntar din dorința de a împărtăși cu ceilalți plăcerea lecturii. Obiective: utilizarea unor tehnici și metode moderne de lectură pe nivele de învățământ; punerea în discuție a unei teme/ a unui motiv, personaj etc. prezente/ prezent în mai multe texte. Grup țintă: elevi de clasa a VIII-a (membri ai Cercului de lectură Unde fugim de-acasă?, Șc. Gimnazială Nr. 7 Botoșani), preșcolari (Grădinița Albă ca Zăpada Dorohoi)
Adaugat de: Loredana Carcea
|
Lansarea competiției finalizate cu atribuirea Certificatului Lingvistic European – European Language Label – 2023
Lansarea competiției finalizate cu atribuirea Certificatului Lingvistic European – European Language Label – 2023