Scopul cursului: să dezvolte capacitatea organizaţiilor SEV de a îmbunătăţi calitatea coordonării proiectelor SEV (Serviciul European de Voluntariat).
Informaţii detaliate referitoare la acest curs (descriere, profil candidat, obiective etc.) se pot accesa la următoarea adresă:
https://www.salto-youth.net/tools/european-training-calendar/training/let-s-coordinate-training-course-for-evs-organisations.5693/
Înscrierea se face online prin completarea formularului de candidatură (este necesară în prealabil înregistrarea pe site-ul SALTO-Youth) la adresa:
http://www.salto-youth.net/tools/european-training-calendar/application-procedure/6113/application/
Cursul se adresează managerilor şi coordonatorilor de proiecte SEV din organizaţii acreditate (organizaţii de coordonare, găzduire sau trimitere voluntari SEV) sau mentorilor SEV, care au experienţă în derularea a cel puţin unui proiect SEV.
Criterii de selecţie:
- capacitate de comunicare, informare şi formare;
- motivaţie personală și profesională;
- intenţia de a dezvolta un viitor proiect SEV;
- distribuţie geografică;
- abilităţi lingvistice.
Data limită pentru înscriere este: 18 aprilie 2016
Rezultatele selecţiei vor fi comunicate tuturor candidaţilor de către Agenţia Naţională din Croaţia, până pe 26 aprilie 2016.
Condiții de participare:
a. Numărul maxim de participanți din România: 2
b. Preselecția națională se realizează de către ANPCDEFP.
c. Selecția finală la nivel european se realizează de către Agenția Națională din Croaţia.
NOTĂ:
1. Costurile de participare vor fi distribuite după cum urmează: costurile de transport vor fi acoperite de către ANPCDEFP pe bază de contract (grantul maxim acordat este de 500 de euro), iar cele legate de subzistență (cazare și masă) de către organizatori.
2. Candidații selectați trebuie să-și avanseze sumele necesare acoperirii costurilor de transport până la locul de desfășurare a cursului, utilizând cel mai ieftin mijloc de transport: bilet de avion (clasă economic, low-cost), bilet de tren (clasa a II-a), autocar etc. Aceste costuri vor fi rambursate de ANPCDEFP în proporție de 95%.
3. Un procent de 5% din costurile de transport va fi perceput ca fiind cofinanţarea participantului la curs (și el va fi reținut din cheltuielile de transport, la decont).
4. Agenția Națională din Croaţia va asigura costurile privind cazarea, masa participanților și costurile aferente programului de activități.
=======================================================================
REZULTATE SELECŢIE FINALĂ
Selecţia candidaturilor depuse pentru participarea la Cursul de formare pentru organizații SEV "Let't coordinate!" din Croația s-a încheiat.
Pe site-ul SALTO Youth s-a înregistrat 1 candidatură.
Reamintim faptul că selecţia a avut la bază criteriile enunţate în apelul postat pe site-ul programului Erasmus+.
Candidatul selectat să participe, validat şi de Agenţia Naţională din Croația, este:
Nagy Geza Attila, Youth Association from Transylvania - Cristuru Secuiesc
Felicitări și succes!