![]() Întâlnirea anuală (I.A.) SEV este organizată de către Agenţia Naţională din ţara de trimitere şi reuneşte cu precădere voluntari SEV. Poate fi privită ca o întâlnire de evaluare, de reunire a celor care au terminat stagiul, dar şi ca un eveniment de promovare a SEV-ului. Este, de altfel, o ocazie extrem de importantă pentru cei care şi-au terminat stagiul recent, de a-şi discuta şi evalua experienţele şi de a le transmite mai departe altor tineri care sunt interesaţi să devină voluntari. Unul dintre obiectivele întâlnirii este ca Agenţia Naţională să primească feedback despre proiecte, promotori, aspecte practice, impresii şi realizări în domeniul SEV în general. Un aspect esenţial de analizat va fi acela al rezultatelor de învăţare generate în timpul perioadei stagiului. Nu în ultimul rând, participanţilor li se prezintă oportunităţi viitoare şi posibilitatea de a candida cu noi proiecte. Evaluarea activităţii de voluntar vizează elemente din efectuarea stagiului SEV: scopuri, obiective, motivaţie, aşteptări şi sarcini îndeplinite pe parcursul serviciului SEV. Evaluarea reuneşte voluntarii din organizaţiile lor de trimitere, în scopul reflecţiei cu privire la ceea ce s-a întâmplat în timpul activităţii SEV. În plus, vizează facilitarea reintegrării voluntarilor în ţara/comunitatea lor de origine. În acord cu principiile şi filosofia SEV, sesiunea de evaluare finală va valoriza experienţa de voluntar în cadrul Serviciului European de Voluntariat, reunind elementele de învăţare însuşite de tinerii foşti voluntari români. Informaţii logistice Pentru cazare, participanţii vor merge la hotel Rainer din Braşov, Str. Bisericii Romane 124. Activitaţile si mesele vor fi la hotel Rainer. Vor fi câteva camere şi la hotel Casa Mureşan (toţi participanţii vor merge la hotel Rainer pentru informaţii) http://hotelrainer.ro/en-Contact-Rainer-Hotel Atenţie! Dacă veţi alege să mergeţi cu taxiul, acesta nu va fi ulterior decontat. Participarea la acest seminar este obligatorie pe toată durata acestuia. Cazarea va fi la hotel Rainer şi hotel Casa Mureşan începând cu data de 9 decembrie 2016, după orele 14.00 şi cu ieşire în data de 12 decembrie 2016 până în orele 11.00. Mesele vor fi acoperite de către ANPCDEFP, la fel şi cina din seara de 9 decembrie şi micul dejun din 12 decembrie 2016. Transportul voluntarilor va fi decontat după cum urmează: Costurile eligibile sunt: transport cu trenul-clasa a 2a/cuşetă cls a2a, autobuz/autocar, maşină personală-7,5l/100km prin decont după eveniment, în maxim 45 de zile de la primirea documentelor de decont de către ANPCDEFP. Decontul transportului se va face în baza documentelor de călătorie în original precum şi a unui formular de decont care va fi completat şi trimis prin poştă alături de documentele de călătorie. Acest formular îl veţi putea obţine la cerere, după eveniment, de la Marius Bercea pe adresa: marius.bercea@anpcdefp.ro nu mai târziu de 2 săptămâni după eveniment. Mulţumim, echipa ANPCDEFP
Adaugat de: Erasmus Plus
|
Te pasionează crearea de conținut digital și îți dorești să ajungi la EYE 2025? Atunci acest concurs este pentru tine!
ANPCDEFP aduce clarificări privind perceperea de taxe în cazul proiectelor de mobilitate de tineret Erasmus+.
Te pasionează crearea de conținut digital și îți dorești să ajungi la EYE 2025? Atunci acest concurs este pentru tine!
ANPCDEFP aduce clarificări privind perceperea de taxe în cazul proiectelor de mobilitate de tineret Erasmus+.