Chestionar pentru evaluarea strategiei de comunicare ANPCDEFP

3231 Vizualizări
Data: 20 Ianuarie 2015

În această perioadă Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei realizează pentru ANPCDEFP o evaluare a procesului de comunicare instituţională cu privire la programul Erasmus+.

În acest sens a fost dezvoltat  un chestionar pe care vă invităm să îl completaţi până luni, 26 ianuarie. Chestionarul este disponibil online AICI şi conţine 32 de întrebări închise (astfel încât timpul necesar pentru copletare să fie cât mai mic).

Raspunsurile dvs. sunt extrem de valoroase pentru identificarea punctelor tari ale campaniei de informare și comunicare a ANPCDEFP cu privire la noul program ERASMUS+ si a aspectelor ce urmează a fi imbunătățite în perioada următoare. 

La acest chestionar nu există întrebări cu răspuns corect sau greșit, ci doar variante de răspuns care se potrivesc cel mai bine cu situația dvs. Din acest motiv, apreciem foarte mult răspunsul dvs. sincer la fiecare întrebare.

3231 Vizualizări
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
5 Octombrie 2025 - 8 Octombrie 2025
Loc desfăşurare
Irlanda
Perioada:
25 Noiembrie 2025 - 28 Noiembrie 2025
Loc desfăşurare
Belgia
ULTIMELE ştiri
12 Iunie 2025

Descoperă-i pe cei 8 tineri implicați în Delegația sprijinită de ANPCDEFP!

06 Iunie 2025

Apel pentru suplimentarea grantului – check-point pentru proiecte din domeniul educației școlare desfășurate sub acreditare, aferente anului de finanțare 2024 ( Apel la Propuneri 2024)

ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
5 Octombrie 2025 - 8 Octombrie 2025
Loc desfăşurare
Irlanda
Perioada:
25 Noiembrie 2025 - 28 Noiembrie 2025
Loc desfăşurare
Belgia
ULTIMELE ştiri
12 Iunie 2025

Descoperă-i pe cei 8 tineri implicați în Delegația sprijinită de ANPCDEFP!

06 Iunie 2025

Apel pentru suplimentarea grantului – check-point pentru proiecte din domeniul educației școlare desfășurate sub acreditare, aferente anului de finanțare 2024 ( Apel la Propuneri 2024)

 
Acest site foloseşte cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Mai multe informații aici.