Cum putem îmbunătăți comunicarea programelor UE de tineret ?

573 Vizualizări
Data: 29 Martie 2021

Centrul de resurse Salto Participation and Information, împreună cu responsabilii de comunicare din Agențiile Naționale care implementează Erasmus+ și Corpul European de Solidaritate și cu compania Rescogita au lansat, la nivel european, o inițiativă de tip Customer Journey Map.

Scopul este de a îmbunătăți modul în care sunt comunicate oporunitățile europene de tineret și în care sunt folosite canalele, instrumentele și mesajele.

Customer Journey Map va revela ceea ce îi inspiră pe beneficiarii programelor, ce îi interesează, dar și când comunicarea devine neclară sau neatractivă. Explorând pașii și experiențele beneficiarilor, Agențiile Naționale vor putea crea un proces de comunicare mai bun, care inspiră, ajută, motivează și creează impact.

 

Au fost create 3 tipuri de chestionare. Te rugăm să îl completezi pe cel care se potrivește rolului tău până pe 4 aprilie 2021.

 

Chestionarul pentru tineri aici.

Chestionarul pentru lucrători de tineret și organizații de tineret aici.

Organizații umbrelă, ambasadori și policy makers aici.


Adăugat de: Miruna Covaci

573 Vizualizări
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
13 Septembrie 2022 - 16 Septembrie 2022
Loc desfăşurare
Polonia
Perioada:
6 Septembrie 2022 - 9 Septembrie 2022
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
05 August 2022

Până pe 12 septembrie îți poți spune părerea despre Erasmus+!

02 August 2022
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
13 Septembrie 2022 - 16 Septembrie 2022
Loc desfăşurare
Polonia
Perioada:
6 Septembrie 2022 - 9 Septembrie 2022
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
05 August 2022

Până pe 12 septembrie îți poți spune părerea despre Erasmus+!

02 August 2022
 
Acest site foloseşte cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Mai multe informații aici.