Persoană de contact și utilizatori autorizați

Persoană de contact și utilizatori autorizați

 

Pentru înregistrarea oricărei organizații în Organisation Registration System, trebuie adăugate Organisation Contact Person (persoana de contact a organizației) și primul Authorised User (utilizator autorizat). Utilizatori autorizați suplimentari pot fi adăugați imediat după înregistrarea organizației. Pentru a vedea pașii necesari pentru gestionarea secțiunilor Organisation Contact Person și Users, click AICI.

Organisation Contact Person este persoana care va fi contactată de oricine este interesat să ia legătura cu organizația în cauză. Detaliile persoanei de contact sunt vizibile doar pentru utilizatorii autorizați în Organisation Registration System sau pe platforma Erasmus+ și ESC. În cazul în care persoana de contact a organizației nu este, de asemenea, configurată ca utilizator autorizat în sistem, nu va avea drepturi de editare pentru a actualiza informațiile despre organizație.

Rolul de Authorised User se acordă utilizatorilor adăugați de către persoana care înregistrează și/sau actualizează informațiile organizației în Organisation Registration System. Un utilizator autorizat poate fi, dar nu este neapărat același cu persoana de contact a organizației. Persoana care înregistrează organizația este considerată automat un utilizator autorizat.

Utilizatorii autorizați pot edita informațiile despre organizație în sistem, precum și adăuga, actualiza sau șterge alți utilizatori autorizați și actualiza detaliile persoanei de contact a organizației.

Important! Utilizatorii autorizați trebuie să aibă un cont EU Login pentru a accesa informațiile organizației. Utilizatorii care nu au un cont EU Login vor primi o invitație prin e-mail pentru a-și crea un astfel de cont, imediat ce vor fi adăugați pe platformă.

Există două modalități de actualizare a datelor persoanei de contact a organizației în Organisation Registration System, ambele descrise în detaliu AICI:

- prin simpla înlocuire a informațiilor existente: se accesează câmpul dorit și se actualizează informațiile (de ex: adresa de e-mail)

- prin înlocuirea detaliilor persoanei de contact cu cele ale unui utilizator autorizat existent, prin intermediul butonului Select.

 

 

Actualizarea datelor persoanei de contact

 

Detaliile de identificare ale utilizatorilor autorizați pot fi modificate. De asemenea, un utilizator autorizat poate fi șters:

  • accesați secțiunea Users. Se afișează lista de utilizatori autorizați.
  • faceți click pe pictograma Delete care apare pe rândul utilizatorului care urmează să fie eliminat.
  • confirmați făcând click pe Yes în fereastra pop-up.
  • faceți click pe butonul Update pentru a salva modificările. Se afișează un mesaj de succes. Faceți click pe OK pentru a-l închide.
  • efectuați modificările necesare și faceți click pe Save (salvare).

 

 

 

Lista utilizatorilor autorizați

Vizualizări
ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
21 Februarie 2023 - 24 Februarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
Perioada:
21 Februarie 2023 - 24 Februarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
01 Februarie 2023

Dacă ai fost implicat în Erasmus+ sau Corpul European de Solidaritate și vrei să dai mai departe experiența ta, hai pe scenă!

26 Ianuarie 2023

Ne extindem rețeaua de multiplicatori Eurodesk România!

 

ULTIMELE EVENIMENTE
Perioada:
21 Februarie 2023 - 24 Februarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
Perioada:
21 Februarie 2023 - 24 Februarie 2023
Loc desfăşurare
Jud. Bucuresti, Online, Online
ULTIMELE ştiri
01 Februarie 2023

Dacă ai fost implicat în Erasmus+ sau Corpul European de Solidaritate și vrei să dai mai departe experiența ta, hai pe scenă!

26 Ianuarie 2023

Ne extindem rețeaua de multiplicatori Eurodesk România!

 

 
Acest site foloseşte cookie-uri. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Mai multe informații aici.